نفيس24 فروشگاه مجازي لوازم خانگي نفيس24 فروشگاه مجازي لوازم خانگي .

نفيس24 فروشگاه مجازي لوازم خانگي

ليست يخچال فريزرهاي موجود در فروشگاه نفيس24

فروش ويژه يخچال فريزرهاي بالاپايين
حتما شما هم قصد خريد يخچال فريزر براي شركت يا محل كارتون رو داريد. يا شايد تازه تشكيل خانواده داديد و نيازي به فضاي بزرگ براي مواد غذايي نداريد. در هر صورت يخچال فريزرهاي با طراحي بالاپايين و بالعكس براي اين مواقع طراحي و توليد شده اند. اندازه اين محصولات از 3 تا 20 فوت در حال ساخت مي باشند. در مواردي از اين محصولات يخچال در بالاو فريزر در پايين دستگاه تعبيه شده است و در طرف مقابل جاي فريزر و يخچال در آنها جا به جا ميشود.
يخچال فريزرهاي توليد جديد همگي از گازهاي با خاصيت ضدبرفك و ضد يخ‌زدگي بهره ميبرند كه به لايه اوزون هم صدمه اي وارد نمي‌كنند. از ويژگي هاي بارز اين محصولات ميتوان به فضاي كافي جهت نگهداري مواد غذايي، كشوهاي تازه نگهدارنده، جريان هواي چندگانه، فيلترهاي رفع بوي بد و ... نام برد. فضاي آبريز در اين محصولات طرح زيبايي را در درب ايجاد كرده است.
فروشگاه #نفيس24 با توجه به نياز بازار و تنوع سلايق خريداران خود از برندهايي چون اكولوكس، شارپ، هيوندا، الجي، سامسونگ و ... [يخچال فريزر بالاپايين]

برچسب: قيمت فريزر، قيمت يخچال، يخچال فريزر بالاپايين، يخچال فريزر پايين‌بالا،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ساعت: ۰۱:۴۵:۲۰ توسط:عليرضارحمتي موضوع:

انواع ظرفشويي مبله و روميزي هيوندا در نفيس24;

محصول ماشين ظرفشويي در بازار بسيار ناياب شده است. اين روند به صورتي است كه ظرفشويي هاي موجود با قيمت گزافي به فروش مي رسند. هر چند گراني ها دليلي شد تا شركت هاي با نام كمتر آشنا، قدرت خود را به رخ بكشند و به برندهاي آشنا نزديك شوند.

ماشين ظرفشويي هاي شارپ و هيوندا محصولاتي بودند كه شايد كمتر ديده مي شدند ولي با پيدايش شرايط فعلي آشكار شد كه كيفيت آنها چيزي كمتر از برندهاي ديگر نداشته است. اين در مقابل قيمت هاي فروش اين محصولات كاملا توجيه پذير است.

چنانچه قصد خريد ماشين ظرفشويي با ظرفيت متفاوت داريد كافيست به #نفيس24 مراجعه نماييد. اگر تمايل به مشاهده محصول اصلي داريد كافيست به فروشگاه هاي فيزيكي نفيس مراجعه فرماييد. آدرس فروشگاه هاي فيزيكي نفيس در قسمت درباره ما شركت قابل مشاهده مي باشد.

براي ارتباط با كارشناسان ما نيز ميتوانيد از طريق گفتگوي آنلاين سايت و يا تماس با شماره هاي موجود اقدام نماييد.

 

021-77222397


برچسب: قيمت انواع ظرفشويي هيوندا،ظرفشويي مبله،ظرفشويي روميزي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ مهر ۱۳۹۷ساعت: ۱۲:۲۳:۰۱ توسط:عليرضارحمتي موضوع:

تلويزيون هاي هوشمند ايكس‌ويژن با گارانتي ماديران در نفيس24 موجود شد;

تلويزيون هاي ايكس‌ويژن از محصولات شركت كره جنوبي مي باشد كه توسط شركت ماديران گارانتي و در بازار عرضه ميشوند. اين محصولات در مدل هوشمند با ديگران رقيبان خود رقابت تنگاتنگي در بحث امكانات و قيمت دارند.

تلويزيون هوشمند ايكس‌ويژن

تا جايي كه در مدل 55 اينچ اين برند با نصف قيمت با برندهاي بزرگي چون ال‌جي و سامسونگ در رقابت هستند. تلويزيون هاي هوشمند ال‌جي و سامسونگ به ترتيب به سيستم هاي عامل WebOS و تايزن مجهز هستند. اين سيستم ها توزيع گسترده اي از سيستم عامل رايگان لينوكس ميباشند. در طرف مقابل تلويزيون ايكس‌ويژن از سيستم عامل محبوب اندرويد [تلويزيون هاي ايكس‌ويژن]


برچسب: اندرويد، تلويزيون هوشمند، قيمت تلويزيون ايكس‌ويژن،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ مهر ۱۳۹۷ساعت: ۰۲:۲۸:۴۹ توسط:عليرضارحمتي موضوع:

زمان نگهداري ميوه و سبزي رو چطور افزايش ميديد؟؟؟

شايد شما هم به قول قديمي ها "دستتون به كم نميره". هميشه تو خريدها به بيشتر خريدن و كم نبودن فكر ميكنيد. تو اين زمان هست كه خانم خونه دردسر نگهداري رو به دوش ميكشه.

اگر كالاهايي كه خريد كرديد كمتر خراب ميشن مشكلي تو نگهداري اونها نداريد. ولي چنانچه ميوه و مواد خوراكي خريد ميكنيد حتما فكر جا دادن تو بهترين قسمت يخچال براي بيشتر موندن و يخ نزدن اولين فكر شماست.

كشوي تازه نگهدارنده سبزي و ميوه

يخچال‌هاي روز دنيا بر اساس نيازهاي ما طراحي مي‌شوند. محفظه هاي مختلف در طول زمان به آنها اضافه شده است. جاي تخم مرغ، محفظه نوشيدني يا بار، محفظه آبريز و ... . كشو و محفظه تازه نگهداري ميوه و سبزيجات با ابداع يك روش ساده[محفظه تازه نگهدارنده]


برچسب: كشوي تازه نگهدارنده، قيمت يخچال فريزر،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ مهر ۱۳۹۷ساعت: ۱۲:۱۱:۰۵ توسط:عليرضارحمتي موضوع:

هنوز برف نيومده داريد سرفه ميكنيد. پاييز زيبا هم شروع شد;

آبميوه گيري سام براي آبگيري تمام ميوه‌ها

تا حالا آب گوجه خورديد؟؟؟

نميدونستيد براي پيشگيري و درمان بعضي سرطان ها بسيار مناسب است. ديگه حتما ميدونستيد يكي از رژيم هاي لاغري خوردن گوجه يا آب اون هستش.

تا حالا آب پرتقال + نارنگي و گريپ فروت رو با هم تركيب كرديد تا مزه جديدي ابداع كنيد؟

اگر ابداع شده يكبار امتحان كنيد.

تا حالا آب سيب رو بعد از تمرين سخت بدنسازي ميل كرديد تا قند بدنتون به سرعت بالا بياد و حس خوبي پيدا كنيد؟

حتما امتحان كنيد ولي با سيب كامل و نيازي به برش آن نيست.

تا حالا كه آب هندوانه [خواص ميوه ها]


برچسب: آبميوه گيري سام، سام گروپ، سرماخوردگي، قيمت محصولات سام،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۴ مهر ۱۳۹۷ساعت: ۱۲:۰۳:۴۷ توسط:عليرضارحمتي موضوع:

دو به شك بودن | ترس در خريد و فروش لوازم خانگي. چرا؟؟؟

اگر شما هم به دنبال خريد لوازم خانگي در چند ماه اخير بوده ايد، شاهد اين موضوع هستيد كه فروشندگان يا جنس نميفروشند يا بالاتر از قيمت اعلام شده جنس را تحويل مي دهند. وضع خريد و فروش در بازار فعلي كمي ناراحت كننده است. خريداران با پرداخت مبلغ بيشتر از خريد خود راضي نيستند. در طرف مقابل فروشندگان با جايگزيني به قيمت بالاتر كالاي فروخته شده نيز ترس از فروش دارند. اگر نياز شديدي به خريد لوازم خانگي براي منزل خود نداريد، تا ثبات اقتصادي كمي صبر كنيد. چناچه در حال تشكيل خانواده هستيد و نياز مبرم به لوازم مورد نياز خود داريد، شايد بهترين زمان براي خريد حالا باشد.

كمي در شرايط خود تامل كرده و سپس اقدام به تصميم گيري نهايي نماييد ...


برچسب: افزايش قيمت محصولات، دوبه شك بودن، فروشگاه اينترنتي لوازم خانگي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ مهر ۱۳۹۷ساعت: ۱۰:۵۹:۱۹ توسط:عليرضارحمتي موضوع:

ظروف شفاف و درخشنده با محصولات ماشين ظرفشويي

يكي از سخت ترين امور داخلي خانه شستن ظروف هر وعده غذايي مي باشد. شايد براي بيشتر آقايان اين دشوارترين كار دنياست و براي قاشق به قاشق يا بشقاب به بشقاب آن مي بايست سختي كار گرفته شود. با وجود ماشين هاي ظرفشويي در ابعاد و ظرفيت هاي مختلف، تمام آقاياني كه يكبار اين فعاليت را به صورت دستي انجام داده اند مجاب به خريد اين دستگاه براي منزل خود مي شوند. 

ماشين هاي ظرفشويي براي [محصولات ماشين ظرفشويي]


برچسب: قيمت ماشين ظرفشويي، محصولات ماشين ظرفشويي، نت‌پلاس، كلارو،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۸ مهر ۱۳۹۷ساعت: ۱۲:۰۶:۲۰ توسط:عليرضارحمتي موضوع:

خبر فوري!!! افزايش 40 درصدي قيمت محصولات شارپ در هفته آينده;

 

بدون شرح!!!!!


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۵ مهر ۱۳۹۷ساعت: ۱۰:۳۲:۰۶ توسط:عليرضارحمتي موضوع:

نوار دور درب ضد باكتري (آنتي باكتريال) در يخچال و فريزر چه فايده اي دارد؟!

در يخچـــــال فــريزرهـــاي اكــولوكس با استفــــاده از فـــــن آوري عــــايق بندي سيكلوپنتان ضريب نفوذ حرارت به حــداقل رسيده و به وسيله نوارهاي دور درب آنتي باكتريال، مواد غذايي و سبزيجات تا مدت زمــان بالايي تازگي روز اول را حفظ مي نمايد.

 نوارهاي دور درب آنتي باكتريال نسبت به نوارهاي دور درب عمومي پهنتر و قدرت جذب بيشتري دارند كه باعث مي شود رد و  بدل هواي گرم و سرد از داخل به خارج و بالعكس در يخچال و فريزر به حداقل برسد. اين طراحي كمك شاياني به كمتر مصرف شدن انرژي نيز مي نمايد. از اين لحاظ هست كه رده مصرف انرژي در محصولات با نوار آنتي باكتريال A و به بالاست، كه نشان از مصرف [نوار دور درب ضد باكتري]


برچسب: فريزر اكولوكس، قيمت يخچال فريزر، يخچال اكولوكس، يخچال فريزر بالاپايين،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ مهر ۱۳۹۷ساعت: ۱۱:۴۶:۵۹ توسط:عليرضارحمتي موضوع:

اصطلاح سايكلون (CYCLONE) در جاروبرقي ها چه مفهومي دارد؟!

جاروبرقي هاي با جريان تندباد اصطلاح جديدي نيستند. اين جاروها براي اولين با در سال 1980 ميلادي (1359 شمسي) توسط فردي به نام جيمز دايسون طراحي و ساخته شد. هر چند طراحي فعلي اين ويژگي با زمان پيدايش و ظهور آن كمي تفاوت دارد ولي كاربرد آن در مكش هوا و پرتاب به همان صورت است. گردباد / تندباد / سايكلون، هوا را توسط چند سيلندر در امتداد يك مسير مارپيچ انتقال ميدهد. اين عمل باعث ميشود ذرات خاك يك نيروي گريز از مركز را تجربه كنند و سبب مي شود بدون احتياج به فيلتر خاصي، ذرات خاك حذف و در ته سيلندر ته نشين شوند. از اين بابت كه جريان بالاي هوا از طريق چندين محفظه حركت ميكنند باعث مكش پيوسته در اين سيستم خواهد شد. شايد با پيدايش اين گونه از جاروبرقي ها همچنان به دنبال كيسه مخزن آن بوديد، ولي اين ابداع شما را از خريد گاه گاه كيسه و يا شستن و خشك كردن آن راحت كرده است. [جاروبرقي با جريان تندباد]


برچسب: جاروبرقي سايكلون، جاروبرقي ها تندباد، قيمت جاروبرقي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱ مهر ۱۳۹۷ساعت: ۱۲:۲۷:۲۵ توسط:عليرضارحمتي موضوع: