نفيس24 فروشگاه مجازي لوازم خانگي نفيس24 فروشگاه مجازي لوازم خانگي .

نفيس24 فروشگاه مجازي لوازم خانگي

سرشعله ساباف ايتاليا چه مزيتي در اجاق گاز ايجاد ميكند؟!

تقريبا تمامي لوازم خانگي در استانداردهاي اعلام شده به ميزان مصرف انرژي نشانه گذاري مي شوند. اين نشان هر چقدر به رنگ سبز نزديكتر باشد محصول فوق بيشتر دوستدار محيط زيست معرفي مي‌شود. 

در اجاق گاز هر چقدر ميزان انرژي مصرف شده با گرماي توليد شده نزديكتر باشد نشان A به آن تعلق مي گيرد. اين در حاليست كه مهمترين عامل مصرف و توليد گرماي درست در يك اجاق گاز طراحي سرشعله هاي آن است. مهندسي طراحي در اين بخش هر چقدر دقيق تر باشد، انرژي مصرفي به بيشينه دماي خود در خروجي آشكار مي شود. به عبارت ساده تر هر چه طراحي اجاق در سرشعله بهتر باشد، گاز مصرفي به بهترين شكل ميسوزد. سوختن بهتر به معناي توليد انرژي بيشتر است.

كشور ايتاليا يكي از قطب هاي بزرگ در صنعت اجاق گاز مي باشد. شركت هاي مختلف داخلي از جمله اخوان | مورانو | لوكاتي با بهره بردن از فناوريهاي بروز اين كشور در تلاشند بهترين محصول خود را به مشتريان ارائه نمايند. مصرف كمتر انرژي به منزل رضايت مشتري از خريد خود مي باشد. از ديگر مزيت هاي اين اجاق گازها طراحي جديد و فاصله گرفتن از شكل سنتي و مكعبي اجاق گاز است. اجاق گازهاي #منحني از نماي زيبايي برخوردارند و ظاهري چشم نواز را به آشپزخانه شما القا ميكنند.

* اجاق گازهاي مورانو به زودي در فروشگاه #نفيس24 موجود ميشود.


برچسب: اجاق گاز اخوان، اجاق گاز لوكاتي، قيمت اجاق گاز،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲ آبان ۱۳۹۷ساعت: ۱۲:۳۹:۲۱ توسط:عليرضارحمتي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :