نفيس24 فروشگاه مجازي لوازم خانگي نفيس24 فروشگاه مجازي لوازم خانگي .

نفيس24 فروشگاه مجازي لوازم خانگي

سايد باي سايد 4درب TCL در نفيس24 موجود شد

سايد باي سايد هاي تي سي ال محصول كره جنوبي با 3سال گارنتي ماديران در فروشگاه #نفيس24 قابل عرضه مي باشد. نوع طراحي، قيمت و كيفيت اين محصولات بسيار شيك و مناسب مي باشد. 

تنوع شكل و ساختار در اين برند با توجه به سلايق متفاوت و شامل 2 و 4 درب و درب فرانسوي يا فرنچ مي باشد.

لطفا جهت سفارش و يا اطلاع از موجودي محصولات با كارشناسان ما در ارتباط باشيد.

 

021- 77 222 397

برچسب: فروشگاه لوازم ديجيتال، ليست محصولات تي سي ال،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ شهريور ۱۳۹۷ساعت: ۰۲:۳۳:۱۹ توسط:عليرضارحمتي موضوع:

قيمت مصوب محصولات ال جي و سامسونگ پس از چندين ماه اعلام شد;

در پي گراني هاي شديد محصولات لوازم خانگي و از هم گسيختگي بازار و تعيين قيمت هاي مختلف توسط فروشگاه‌ها، سرانجام در هفته جاري ليست قيمت مصوب برند محصولات ال‌جي و سامسونگ از سوي اين شركت ها اعلام گرديد.

 

 البته اين قيمت ها به منزله موجودي جنس از طرف ايشان نمي باشد، بلكه با توجه به فشار وارده از سمت خريداران اين ليست اعلام گرديده است. در پي اين اعلام مي بايست ديد كدام برند زودتر محصول خود را در بازار موجود و دل خريداران خود را بدست مي آورد. چه بسا ناموجود شدن اين دو برند بزرگ براي برندهاي نا آشنا و يا كمتر آشنا بسيار مفيد واقع شد و سبب عرض اندام اين شركت ها در كمبود موجودي ديگر غول هاي لوازم خانگي گرديد. 

با توجه به اينكه چنين شركت هايي هميشه شعار خدمت رساني به خريدار و وفاداري به وي را سر مي دهند، بايد ديد در تقابل موجود كردن كالا كدام برند پيش دستي ميكند. [تقابل ال‌جي و سامسونگ]


برچسب: ليست محصولات ال جي، ليست محصولات سامسونگ، تقابل الجي و سامسونگ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ شهريور ۱۳۹۷ساعت: ۱۲:۳۶:۲۱ توسط:عليرضارحمتي موضوع:

تكامل روز به روز فناوري ماشين هاي ظرفشويي

فناوري ماشين هاي ظرفشويي رو به تكامل است. در موارد زيادي اين محصولات با توجه به ميزان كثيفي ظروف، شروع به استفاده از آب و شستشو مي نمايند. اگر ظروفتان تا حد زيادي تميز باشند كمتر از آب جديد استفاده مي شود. در طرف مقابل چنانچه ميزان كثيفي زياد باشد از ميزان آب بيشتر به همراه تصفيه مخزن فعلي استفاده خواهد شد.

همواره ظرفيت كم ماشين ظرفشويي به منزله كم مصرف بودن آن نيست. گزينه نيم شور يكي ديگر از امكانات قرار داده شده در مدل هاي كم مصرف مي باشد. اين سيستم به شما امكان استفاده از ظرفشويي ها با ظرفيت بيشتر ولي مصرف يك ماشين كم مصرف را فراهم مي آورد. در مقايسه هاي زيادي ميزان مصرف انرژي يك ماشين ظرفشويي با رده ++A و به بالا از ميزان مصرف انرژي يك انسان كمتر تخمين زده شده است. اين در حاليست كه شرايط شستشو در يك ماشين به عوامل خارجي كمتر بستگي دارد ولي در يك انسان با توجه به مشغله و عوامل بيروني ميزان مصرف آب و انرژي در زمان نظافت ظروف تغيير زيادي دارد. [ليست محصولات هيوندا]


برچسب: قيمت ماشين ظرفشويي، ليست محصولات هيوندا، فروشگاه اينترنتي لوازم خانگي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ شهريور ۱۳۹۷ساعت: ۱۲:۱۷:۰۸ توسط:عليرضارحمتي موضوع:

آيا آشپزخانه شما در سال 2018-2019 به رنگ مشكي خواهد پيوست؟

بازگشت به رنگ مشكي: آيا آشپزخانه شما در سال 2018 به رنگ مشكي خواهد پيوست؟

فضاي داخلي آشپزخانه ها كه قبلا در سلطه رنگ هاي خاكستري، آبي آسماني و سفيد كلاسيك بود، اكنون دارد از طرح هاي دكور روشن و دلباز فاصله مي گيرد، و به سمت يك سبك درماتيك تر و جسورانه تر پيش مي رود.

يك راه براي اضافه كردن يك تازگي فوري به فضاي هر آشپزخانه، اضافه كردن رنگ مشكي به خانه آشپزخانه مي باشد [آشپزخانه هاي مشكي]


برچسب: مد آشپزخانه ها، قيمت اجاق گاز، كابينت هاي مشكي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ شهريور ۱۳۹۷ساعت: ۱۰:۴۲:۳۴ توسط:عليرضارحمتي موضوع:

يخچال هاي سري 7 و 8 هيوندا در نفيس24 موجود شدند;

لطفا جهت خريد يخچال فريزرهاي برند هيوندا با كارشناسان فروش ما در ارتباط باشيد. همچنين مدل ظرفشويي 1403 هيوندا نير موجود است و مشخصات آن به زودي در سايت #نفيس24 بروزرساني خواهد شد.
Nafis24  |  Telegram  |  Instagram
021- 77 222 397

برچسب: ظرفشويي هيوندا، قيمت محصولات هيوندا،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ شهريور ۱۳۹۷ساعت: ۱۱:۴۷:۲۶ توسط:عليرضارحمتي موضوع:

تنوع بالاي 20 طرح ميز تلويزيون در برند جوتي گلد

همه ما تمايل زيادي به تنوع در حق انتخاب داريم. شركت جوتي گلد طراح و توليد كننده ميز هاي تلويزيون براي مشتريان خود، انتخاب ميز با هر سليقه اي را قرار داده است. اين ميزها در اندازه هاي 120، 140، 160 و در مواردي با سايز متغيير طراحي شده اند. طرح ميزهاي كشويي با قابليت تغيير طول، خيال شما را از قرار دادن تلويزيون با هر اندازه اي آسوده مي نمايد.

فروشگاه #نفيس24 يكي از نمايندگي هاي فروش اين برند مي باشد. تقريبا تمامي تنوع طرح و رنگبندي در سايت اين شركت و در دسترس خريداران ما قرار داده شده است. [ميز تلويزيون جوتي]


برچسب: قيمت ميز تلويزيون، ميز تلويزيون جوتي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ شهريور ۱۳۹۷ساعت: ۱۰:۵۳:۲۵ توسط:عليرضارحمتي موضوع:

فروش ظرفشويي - اجاق گاز - يخچال دوقلو به تعداد محدود در نفيس24 ...

با توجه به افزايش 40 تا 50 درصدي قيمت محصولات لوازم خانگي و موجودي كم اين دسته بندي از محصولات، فروشگاه نفيس24 همچنان تخفيف كالاهاي موجود خود را ادامه ميدهد. هر چند رقم اين تخفيف كم ولي سعي شده است رقم نهايي به صورت رقابتي باشد تا خريداران ما بتوانند كالاي دلخواه خود را خريداري نمايند.

 در حال حاظر و با وجود كمبود منابع برندهاي ال جي و سامسونگ سعي شده است محصولات شارپ و اكولوكس براي خريد شما فراهم شوند. براي بررسي محصولات اكولوكس كافيست به هر دو فروشگاه فيزيكي نفيس24 و براي برند شارپ فقط به فروشگاه سامسونگ اين شركت قدم رنجه بفرماييد.

آدرس و تصوير فروشگاه ها در صفحه درباره ما قابل مشاهده مي باشند.


برچسب: قيمت محصولات شارپ، محصولات اكولوكس، قيمت ال جي، قيمت سامسونگ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱ شهريور ۱۳۹۷ساعت: ۱۲:۲۲:۴۹ توسط:عليرضارحمتي موضوع: