نفيس24 فروشگاه مجازي لوازم خانگي نفيس24 فروشگاه مجازي لوازم خانگي .

نفيس24 فروشگاه مجازي لوازم خانگي

چقدر از لوازم خانگي توكار استفاده مي كنيم؟

تخفيف شگفت‌انگيز لوازم خانگي توكار

خيلي از ما به طراحي خانه‌هاي مدرن علاقمنديم. طراحي با رنگبندي و چيدمان مختلف حس زيباشناختي ما را به وجد مي‌آورد. لوازم خانگي هوشمند بخشي از اين طراحي به شمار مي‌آيند. در طرف ديگر نوع چيدمان لوازم، تنوع زيادي در سبك خانه و روش زندگي ارائه ميدهد.

لوازم خانگي توكار (Built-In) به واسطه نوع طراحي و چينش زيبايي چشم نوازي به خانه ميدهند. اين وسايل با توجه به نوع طراحي مي بايست از بهترين كيفيت ساخته شوند. الزام در كيفيت مناسب در اين نوع از طراحي باعث آن شده تا قيمت اين محصولات به مراتب از محصولات مشابه با ساختار و چينش عادي بيشتر باشد.

براي مثال يك مايكروويو سولاردام يا سامي در برندهاي سامسونگ و ال‌جي را ميتوان با قيمتي بين 4 تا 6 ميليون خريداري نمود. ولي در يك مايكروويو توكار در برند آريستون، قيمت به 9 تا 11 ميليون افزايش پيدا ميكند. شايد اين افزايش قيمت كمي عجيب به نظر برسد، ولي با توجه به الزام در كيفيت بيشتر اين نوع از محصولات(توكار) توجيه قيمت ميتواند منطقي باشد.

محصولات آريستون از فناوري و ساخت كشور ايتاليا بهره ميبرند كه توسط شركت خدمات طلايي نيكان ضمانت و بفروش ميرسند. تنوع و تعدد در محصولات آريستون بسيار بالاست و هر شخصي با هر سليقه اي قادر به انتخاب محصول مورد نظر خود مي باشد.

محصولاتي از قبيل: فربرقي، ماشين لباسشويي، اجاق گاز، يخچال فريزر بالاپايين، هود گاز، مايكروويو، يخچال فريزر دوقلو، ماشين ظرفشويي و ... بخشي از لوازم خانگي توكار اين برند معتبر مي باشند.

جهت ملاحظه نمودن تنوع محصولات و يا مشاهده كيفيت اين برند كافيست به سايت فروشگاه نفيس24 و يا به صورت حضوري به فروشگاه هاي فيزيكي اين شركت مراجعه نماييد.

لازم به ذكر است تمامي محصولات اين برند تا پايان ژانويه (اواسط بهمن ماه 1397) شامل تخفيف ويژه مي‌باشند.


برچسب: لوازم خانگي آريستون، لوازم خانگي توكار،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۹ دى ۱۳۹۷ساعت: ۱۱:۵۳:۵۰ توسط:عليرضارحمتي موضوع:

تخفيف زمستانه فروشگاه نفيس24 رو از دست نديد؟!

فروشگاه اينترنتي نفيس24 با فرارسيدن فصل زمستان فروش ويژه خود را شروع نمود. اين فروش شامل موارد ذيل مي باشد:

 

 

لطفا براي اطلاع از قيمت ها و بازديد از سايت جديد نفيس24 عجله نماييد...

برچسب: استيك‌پز،فروش ويژه،تخفيف زمستانه،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ دى ۱۳۹۷ساعت: ۰۳:۰۲:۰۶ توسط:عليرضارحمتي موضوع: